UWAGA! Nasz serwis używa plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa wymagania.

Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmian ustawień przeglądarki akceptujesz zapisywanie plików cookies. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Nasza witryna stosuje tzw. Cookies ("ciasteczka"), informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym Użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszej Polityce Prywatności T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k., informacje dotyczące cookies mają zastosowanie także do innych podobnych technologii stosowanych w ramach witryn internetowych T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. Cookies zawierają zazwyczaj nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. dostawców zewnętrznych narzędzi do monitorowania ruchu i aktywności w serwisie.

Technika cookies jest stosowana przez większość rozbudowanych stron WWW w celu poprawy jakości działania serwisu, a w szczególności:

  • tworzenia statystyk oglądalności poszczególnych treści,
  • personalizacji usług świadczonych z wykorzystaniem serwisu,
  • utrzymywania sesji użytkowników,
  • uwierzytelniania osób korzystających z serwisu,
  • dostarczania Użytkownikom personalizowanych treści reklamowych.

Witryna T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. stosuje następujące rodzaje plików cookies:

  • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. umożliwiające korzystanie z sesji
  • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranej wersji mobilnej/klasycznej, ostatnich fraz wpisywanych przez Użytkownika, wyglądu strony internetowej, stanu mechanizmu zakładek itp.
  • "analityczne" pliki cookies, umożliwiające monitorowanie aktywności Użytkowników w serwisie.

Pliki cookies nie służą do przetwarzania ani do przechowywania danych osobowych, nie można za ich pomocą dokonać bezpośredniej identyfikacji Użytkownika oraz nie wprowadzają zmian konfiguracyjnych w przeglądarce i telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym.

Użytkownik ma możliwość samodzielnego określenia warunków stosowania techniki cookies i w każdej chwili może wyłączyć ich obsługę, za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub konfiguracji usługi. Może to powodować brak lub niewłaściwe wyświetlanie większości stron internetowych. W niektórych przypadkach możliwe jest ustawienie przeglądarki, by w każdym przypadku wyświetlane było pytanie o zgodę użytkownika na pliki cookies. Daje to Użytkownikowi możliwość kontroli nad plikami cookies, ale może spowolnić działanie przeglądarki.

CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

SugarCRM to bardzo zaawansowany produkt firmy SugarCRM Inc. System jest oferowany najbardziej wymagającym przedsiębiorstwom i korporacjom. Jest on również oparty na licencji typu Open Source, co jest równoznaczne z otwartym kodem źródłowym, a co za tym idzie – nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji systemu. Klient decydujący się na edycje SugarCRM otrzymuje wysokiej klasy narzędzie do zarządzania relacji z klientem oraz optymalizacji jego procesów sprzedażowych i marketingowych, które jeszcze dodatkowo można nadal rozbudowywać na życzenie najbardziej wymagającego klienta.

ZAŁOŻENIA OGÓLNE

  • Intuicyjny i przyjazny użytkownikowi interfejs, pozwalający użytkownikowi na błyskawiczne odnalezienie potrzebnych informacji,
  • Dashboard – spersonalizowany panel użytkownika edytowalny za pomocą metody „przeciągnij i upuść”, wyświetlający tylko najistotniejsze dla niego informacje,
  • Możliwość powiązania dowolnych elementów systemu (np. namiary z odpowiednimi kontrahentami, projekty z szansami sprzedażowymi i osobami kontaktowymi klienta itp.),
  • Czytelny wykaz odpowiednich powiązań pomiędzy obiektami za pomocą tzw. subpaneli
  • Funkcja szybkiego tworzenia umożliwiająca dodawanie nowych obiektów z poziomu subpaneli,
  • Obiekty prezentowane zarówno w postaci szczegółowego formularza, jak i listy, możliwej do sortowania po wybranych kolumnach (np. po dacie utworzenia kontaktu lub miejscu siedziby kontrahenta),
  • Możliwość filtrowania po dowolnych, złożonych kryteriach oraz eksport wyników wyszukiwania do pliku,
  • Planowanie oraz rejestrowanie wydarzeń (e-mail, rozmowa telefoniczna, spotkanie itp.) powiązanych z dowolnym elementem (projekt, kontrahent, zgłoszenie itp.) wraz z systemem powiadomień,
  • Możliwość podglądu wydarzeń w personalnym oraz współdzielonym kalendarzu,
  • Automatyczne tworzenie obiektów na podstawie już istniejących (np. konwersja namiaru w kontakt, duplikacja szans sprzedażowych),
  • Masowy import/eksport danych,
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi serwisami,
  • Powiadomienia Sugar informujące o zdefiniowanych działaniach innych użytkowników oraz umożliwiające kontakt za pomocą czata,
  • Możliwość całkowitego spersonalizowania wyglądu i rodzaju gromadzonych informacji pod kątem potrzeb przedsiębiorstwa,
  • Błyskawiczne dodawanie pól do formularzy dowolnego typu (tekst, data, liczba, obraz, lista rozwijalna itp.),
  • Dopasowanie sposobu wyświetlania list oraz subpaneli,
  • Dopasowanie kryteriów wyszukiwania.

KONTRAHENCI

  • Centralna baza kluczowych informacji o kontrahentach przedsiębiorstwa,
  • Rozbudowana struktura informacji,
  • Planowanie oraz rejestrowanie wszelkich relacji z kontrahentami – spotkań, telefonów, wiadomości e-mail, notatek, zadań itp.,
  • Możliwość szybkiego powiązania oraz podglądu dowolnych obiektów powiązanych z danym kontrahentem za pomocą zdefiniowanych subpaneli.

KONTAKTY

  • Zarządzanie osobami kontaktowymi kontrahentów,
  • Możliwość gromadzenia dowolnych informacji o kontaktach,
  • Możliwość śledzenia i planowania relacji z danym kontaktem,
  • Tworzenie dowolnych powiązań pomiędzy kontaktem a innymi obiektami w systemie,
  • Import wizytówki vCard,
  • Automatyczne tworzenie kontaktu z wiadomości e-mail.

NAMIARY

  • Zarządzanie kontaktami z potencjalnymi klientami, z którymi nie została jeszcze nawiązana współpraca,
  • Zarządzanie statusem namiaru, od początku zainteresowania usługami przedsiębiorstwa, aż do przekształcenia w kontakt,
  • Automatyczne przekształcenie w kontakt w przypadku nawiązania współpracy,
  • Możliwość gromadzenia dowolnych informacji o kontaktach,
  • Możliwość śledzenia i planowania relacji z danym kontaktem,
  • Tworzenie dowolnych powiązań pomiędzy kontaktem a innymi obiektami w systemie,
  • Automatyczne tworzenie namiaru z wiadomości e-mail,
  • Możliwość integracji z formularzem umieszczonym na stronie internetowej – automatyczne tworzenie namiarów w systemie na podstawie informacji podanych przez klienta w formularzu,
  • Eliminacja duplikatów.

SZANSE SPRZEDAŻOWE

  • Zarządzanie szansą sprzedaży – gromadzenie informacji,
  • Analiza strategii firmy na podstawie zebranych informacji odnośnie porażek/wygranych na każdym z poszczególnych etapów sprzedaży,
  • Automatyczne obliczanie prawdopodobieństwa realizacji sprzedaży,
  • Przypisanie szans sprzedaży do wybranych kontrahentów, kontaktów, projektów oraz namiarów,
  • Generowanie interaktywnych raportów sprzedażowych.

KAMPANIE MAILINGOWE

  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi
  • Możliwość wysyłania masowej korespondencji,
  • Identyfikacja i definiowanie list odbiorców, których zainteresowanie jest oczekiwanym rezultatem kampanii
  • Tworzenie szablonów wiadomości e-mail w edytorze WISWYG,
  • Personalizacja wiadomości e-mail (dodawanie danych typu imię, nazwisko itp. specyficznych dla każdego użytkownika),
  • Śledzenie linków – możliwość umieszczenia w wiadomości e-mail odnośnika (np. do najnowszej oferty) i automatyczne rejestrowanie odbiorców, którzy kliknęli w link,
  • Śledzenie reakcji odbiorców kampanii poprzez rejestrowanie – kto i kiedy otrzymał, otworzył, usunął wiadomość,
  • Analiza kampanii reklamowej pod względem efektywności finansowej – zwrot z inwestycji, przychody, poniesione koszty itp.,
  • Zarządzanie masową wysyłką (wysyłka nocna, automatyczna itp.).

POCZTA E-MAIL

  • Własny klient poczty e-mail umożliwiający zarządzanie korespondencją prywatną i grupową,
  • Funkcja „Szybkie tworzenie” – generowanie kontaktów, namiarów, kontrahentów, zgłoszeń itp. na podstawie otrzymanej wiadomości e-mail,
  • Powiązanie wiadomości e-mail z dowolnym elementem systemu (kontrahentem, kontaktem, namiarem itp.),
  • Archiwizacja załączników i możliwość ich powiązania z odpowiednim elementem systemu,
  • Możliwość integracji z programem Microsoft Outlook.

RAPORTY

  • Generowanie standardowych raportów oraz wykresów na podstawie danych ze wszystkich obszarów systemu,
  • Spersonalizowany panel Dashboard – możliwość wyświetlania najistotniejszych z punktu widzenia użytkownika informacji.

WYDARZENIA

  • Współdzielony oraz personalny kalendarz organizujący wydarzenia użytkowników, tj.: rozmowy telefoniczne, spotkania, zadania, notatki,
  • Możliwość planowania nadchodzących wydarzeń oraz rejestrowania minionych,
  • System powiadomień o nadchodzących wydarzeniach,
  • Powiązywanie wydarzeń z dowolnym elementem systemu (np. spotkania z kontrahentem lub rozmowy telefonicznej z namiarem),
  • Przydzielanie wydarzeń użytkownikom,
  • Wysyłanie e-maila do użytkownika z informacją o przydzielonym zadaniu,
  • Wyróżnienie za pomocą kolorów wydarzeń zbliżających się oraz takich, które nie zostały zrealizowane pomimo upływu terminu.

DOKUMENTY

  • Współdzielenie zasobów przedsiębiorstwa,
  • Składowanie plików o dowolnym formacie: dokumenty, arkusze kalkulacyjne, pliki tekstowe, pliki graficzne itp.
  • Proste zarządzanie procesem wersjonowania,
  • Powiązywanie odpowiednich dokumentów (umowy, faktury itp.) z innymi elementami systemu,
  • Możliwość utworzenia kategorii oraz podkategorii i przydzielania do nich dokumentów,
  • Definiowanie daty publikacji i wygaśnięcia.

PROJEKTY

  • Zarządzanie projektami zespołowymi dla klienta,
  • Definiowanie ram czasowych, lidera oraz priorytetu projektu,
  • Zarządzanie statusem projektu,
  • Definiowanie zadań projektowych,
  • Przydzielanie odpowiednich użytkowników,
  • Definiowanie szacowanej liczby roboczogodzin,
  • Kontrola % realizacji projektu,
  • Kontrola zaangażowania w projekt,
  • Kontrola statusu wykonania.

ZGŁOSZENIA I NAPRAWA BŁĘDÓW

  • Zarządzanie procesem przyjmowania zgłoszeń/uwag od kontrahenta celem utrzymania korzystnych relacji,
  • Możliwość generowania zgłoszenia na podstawie wiadomości e-mail od klienta z wykorzystaniem funkcji „Szybkie tworzenie”,
  • Przydzielenie zgłoszenia zespołowi odpowiedzialnemu za zarządzanie jego procesem naprawy,
  • Kontrola statusu zgłoszenia,
  • Możliwość integracji z formularzem reklamacji umieszczonym na stronie internetowej przedsiębiorstwa,
  • Zarządzanie procesem naprawy błędu.