UWAGA! Nasz serwis używa plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa wymagania.

Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmian ustawień przeglądarki akceptujesz zapisywanie plików cookies. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Nasza witryna stosuje tzw. Cookies ("ciasteczka"), informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym Użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszej Polityce Prywatności T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k., informacje dotyczące cookies mają zastosowanie także do innych podobnych technologii stosowanych w ramach witryn internetowych T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. Cookies zawierają zazwyczaj nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. dostawców zewnętrznych narzędzi do monitorowania ruchu i aktywności w serwisie.

Technika cookies jest stosowana przez większość rozbudowanych stron WWW w celu poprawy jakości działania serwisu, a w szczególności:

  • tworzenia statystyk oglądalności poszczególnych treści,
  • personalizacji usług świadczonych z wykorzystaniem serwisu,
  • utrzymywania sesji użytkowników,
  • uwierzytelniania osób korzystających z serwisu,
  • dostarczania Użytkownikom personalizowanych treści reklamowych.

Witryna T.H. ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k. stosuje następujące rodzaje plików cookies:

  • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. umożliwiające korzystanie z sesji
  • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranej wersji mobilnej/klasycznej, ostatnich fraz wpisywanych przez Użytkownika, wyglądu strony internetowej, stanu mechanizmu zakładek itp.
  • "analityczne" pliki cookies, umożliwiające monitorowanie aktywności Użytkowników w serwisie.

Pliki cookies nie służą do przetwarzania ani do przechowywania danych osobowych, nie można za ich pomocą dokonać bezpośredniej identyfikacji Użytkownika oraz nie wprowadzają zmian konfiguracyjnych w przeglądarce i telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym.

Użytkownik ma możliwość samodzielnego określenia warunków stosowania techniki cookies i w każdej chwili może wyłączyć ich obsługę, za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub konfiguracji usługi. Może to powodować brak lub niewłaściwe wyświetlanie większości stron internetowych. W niektórych przypadkach możliwe jest ustawienie przeglądarki, by w każdym przypadku wyświetlane było pytanie o zgodę użytkownika na pliki cookies. Daje to Użytkownikowi możliwość kontroli nad plikami cookies, ale może spowolnić działanie przeglądarki.

CREATE ACCOUNT

*

*

*

*

*

*

FORGOT YOUR PASSWORD?

*

Program "DM PLAZA®" jest dedykowany obiektom hotelowym, pensjonatom i ośrodkom wypoczynkowym. System jest narzędziem dla wszystkich działów hotelowych, począwszy od recepcji − w której prowadzimy gościa od chwili jego pozyskania przez marketing, poprzez jego rezerwację i pobyt, po rozliczenie.

Program "DM PLAZA®" został opracowany dla systemu WINDOWS, jego struktura jest modułowa, dzięki czemu możemy dostosować poszczególne funkcje systemu do indywidualnych wymagań użytkownika. Możliwość tworzenia dokumentów w wielu językach i walutach.

Forma graficzna systemu jest przejrzysta dla użytkownika i funkcjonalna, ale także uprzyjemnia mu kontakt z narzędziem do jego pracy.

Moduły programu:

  • RECEPCJA
    • Wprowadzanie rezerwacji i meldunków
    • Rezerwowanie gościowi określonych posiłków, stolików i usług dodatkowych.
    • Możliwość rezerwacji pokoi dla grupy wg typów i numerów.
    • Przekształcanie rezerwacji w meldunek jednym kliknięciem myszki.
    • Różne statusy rezerwacji
    • Czytelny grafik zajętości pokoi na dowolny okres z opcją przeliczania wolnych miejsc
    • Zestawienie pokoi i miejsc zajętych, wolnych, zarezerwowanych w podanym dniu lub okresie.
    • Określenie terminu pobytu gościa, pakietu usług dodatkowych (wyżywienia, parkingu)
    • Przenoszenie osoby z jednej grupy do innej, możliwość zmiany ceny za jej pobyt.
    • Rozliczanie poszczególnych gości zameldowanych w tym samym pokoju − przenoszenie rachunków.
    • Automatyczny podgląd w listę osób należących do określonej grupy.
    • Wystawianie zaliczki na podstawie rezerwacji lub meldunku.
    • Zestawienia zajętości pokoi i rezerwacji − rozliczenia z biurami turystycznymi
    • Księga gości z danymi meldunkowymi, danymi płatników, historią pobytu, usług i płatności.
    • Operacje otwarcia i zamknięcia zmiany i doby hotelowej, z dowolnie definiowalnymi raportami.
    • Rezerwacje zewnętrzne (import listy rezerwacji z innych programów).
  • SPRZEDAŻ
    • Faktury i paragony
      • Wystawianie dokumentów za pobyt i inne usługi dodatkowe dla gości hotelowych,
      • Możliwość automatycznego i ręcznego naliczania rabatów od wartości faktury jak i od pozycji,
      • Możliwość scalenia pozycji na fakturze wg typów asortymentu,
      • Możliwość tworzenia jednego dokumentu dla rachunków otwartych wielu płatników,
      • Obsługa różnych form płatności.
    • Sprzedaż gastronomiczna
      • służy do prowadzenia sprzedaży na ekranie dotykowym. Idealnie nadaje się do ewidencjonowania sprzedaży usług dodatkowych, np. basenu, fitness, sklepiku hotelowego, czy baru.
      • Umożliwia szybkie otwarcie rachunku dla gościa hotelowego jak i osoby z zewnątrz, zakończenie rachunku dowolną formą płatności, w tym błyskawiczne przeniesienie obciążenia na rachunek hotelowy gościa.
      • Pozwala na bonowanie na stoliki,
      • Sprzedaż incydentalną (szybką),
      • Dzielenie płatności i rachunków lub ich łączenie.
      • Unikalną funkcją jest obsługa sprzedaży klubowej − specjalnie rabatowana i rozliczana.
  • KASA
    • Kontrola płatności, przyjmowanie gotówki, przedpłat, zaliczek, inne formy płatności
    • Saldo klienta i firmy − Kontrola zaległości płatniczych (informacje o kliencie i ewentualnym zaleganiu w płatnościach nie pozwalające na korzystanie z dalszych usług).
    • Kontrola obrotu kasowego (wpłaty i wypłaty gotówkowe).
    • Stan kasy na bieżący dzień − operacje kasy w dniu i dla zmiany.
    • Prowadzenie kas gotówkowych w walutach obcych.
    • Pozwala na wiele kas, w tym kasy specjalne.
  • KANTOR
    • Pełna obsługa kantoru obejmująca skup i sprzedaż waluty obcej.
    • Wprowadzanie dowolnej liczby kursów walut,
    • Ewidencję przyjęcia i wydania.
    • Wygląd dokumentów zgodny z zaleceniami NBP.
    • Bieżące kursy walut według NBP
  • MAGAZYN
    • Umożliwia wprowadzenie wszelkich dokumentów magazynowych związanych z przychodami i rozchodami towarów.
    • Pozwala na prowadzenie sklepiku hotelowego, rozliczania minibarów,
    • Ewidencja środków czystości,
    • Kontrola wyposażenia pokoi,
    • Umożliwia kompletowanie towarów, tworzenie receptur gastronomicznych.,
    • Prowadzenie kartoteki stanów magazynowych (zarówno surowców, półproduktów jak i wyrobów gotowych).
  • PLANOWANIE IMPREZ
    • Organizacja konferencji − kalkulacja żywienia, przydzielanie lokalizacji dla grup i posiłków, przydzielanie personelu.
    • Rezerwacje pomieszczeń konferencyjnych i bankietowych na grafiku dla dni i pór doby.
    • Zlecenia żywienia dla kuchni, przygotowanie cateringu.
    • Kontrola wykorzystania wyposażenia.
    • Przydział stolików i miejsc, planowanie układu sali.
    • Zarządzanie siecią obiektów hotelowych, domków.
    • Wizualizacja planu otoczenia oraz samego obiektu.
    • Wyszukiwanie pokoju lub obiektu na planie − informacja o odległości i drodze dotarcia do dowolnego miejsca w hotelu.
  • ŻYWIENIE
    • Pozwala na wprowadzanie jadłospisów oraz dokumentów sprzedaży.
    • Przyjęcie produktów lub półproduktów z produkcji.
    • Tworzenie na podstawie jadłospisów asygnaty magazynowe na wydanie surowców z magazynu do kuchni.
    • Kalkulacja gastronomiczne na podstawie zapotrzebowań (kalkulacje rzeczywiste) lub na podstawie jadłospisów (kalkulacje marketingowe).
    • Lista posiłków z podziałem na poszczególne posiłki rozbite na grupy gości i gości indywidualnych.
    • Planowanie żywienia zamkniętego na dany dzień i wygenerowanie stosownych raportów.
  • REHABILITACJA I LECZNICTWO
    • Tworzenie planu zajęć rehabilitacyjnych dla kuracjuszy.
    • Prowadzenie kart zdrowia i historii choroby, wskazania i przeciwskazania.
    • Grafik wykorzystania gabinetów i pomieszczeń rehabilitacyjnych.
    • Tworzenie planu pracy rehabilitantów oraz wykorzystania sal i przyrządów.
    • Kontrola postępów leczenia.
    • Możliwość tworzenia pakietów usług medycznych.
    • Raporty wspomagające rozliczanie wykonanych zabiegów.
    • Rozliczanie czasu pracy rehabilitantów.
    • Turnusy rehabilitacyjne.
    • Grafik rehabilitantów.
    • Grafik pomieszczeń.
    • Lista zabiegów.
  • SPA
    • Rejestracja zleceń.
    • Wspomaganie sprzedaży, pakiety, marketing.
    • Planowanie czasu zarówno gościa jak i pracowników.
    • Obrazowanie planu pracy w postaci grafików i list.
    • Przyjmowanie i rejestrowanie zabiegów.
    • Kontrolę stanu pomieszczeń.
    • Rozliczanie gości.
    • Tworzenie planów pracy.
  • ADMINISTRACJA
    • Administracja - kontrola statusu pokoju (remont, sprzątanie etc.), kontrola wyposażenia pokoi, grafik personelu.
    • Baza Klienta - moduł programu, gromadzący informacje o gościach, grupach i firmach korzystających z obiektu.
    • Housekeeping - personel sprzątający może na telefonie zaznaczyć status pokoju, podać stan minibaru, zgłosić usterkę jak i sprawdzić, które pokoje wymagają sprzątnięcia czy sprawdzenia.
    • Dzierżawy
  • MARKETING
    • Zarządzanie bazą Klientów, rejestracja osób kontaktowych dla Klientów.
    • Wyszukiwanie firm, osób kontaktowych według zadanych kryteriów.
    • Rejestracja i zarządzanie wszystkimi operacjami z Klientami, w tym spotkaniami, telefonami, wiadomościami e-mail, itd.
    • Rejestracja i zarządzanie: sprzedaż na drodze negocjacji, oferty, zamówienie, umowy, itd.
  • PARKING
    • Pozwala na zarezerwowanie miejsca parkingowego w dowolnym oraz powiązanie go z meldunkiem śledzenie historii parkingu (wjazdy, wyjazdy, odbiory itp.), weryfikację osoby odbierającej i rozliczenie usługi.
  • TELEFON
    • Blokowanie telefonu w pokoju bez meldunku.
    • Przekazywanie informacji przez służby sprzątające o stanie pokoju.
    • Budzenie.
    • Ustalanie limitu rozmowy.
    • Check-in / check-out − wyświetlanie w recepcji informacji o gościu.
  • RAPORT
    • Zestawienia i raporty związane z całą działalnością hotelu od standardowych raportów związanych z pracą recepcji i administracji po statystyki i kalkulacje.
    • Pełny raport sprzedaży usług, kasowy i zmianowy.
    • Graficzne raporty frekwencji gości i wykorzystania pokoi hotelowych.
    • Raporty fiskalne
    • Edytor raportów
  • ELEKTRONICZNY PORTFEL
    • DM Plaza może wykorzystywać karty gości (magnetyczne, zbliżeniowe chipowe do obsługi płatności bezgotówkowych. Aby to zrealizować przyjmuje się płatność (karta, gotówka, przelewem itp.), następnie zasila kartę gościa. Tak zasiloną kartą można płacić w każdym punkcie, który posiada czytnik kart i połączenie z DM Plaza. W ten sposób eliminujemy obrót gotówkowy z obiektu. Usługi są fiskalizowane w momencie zakupu lub zbiorczo podczas rozliczania karty. Gość oddając kartę otrzymuje z powrotem resztę pozostałą w jego elektronicznym portfelu.